Tears are falling

Oh My Lord vad jag har gråtit dom senaste två timmarna. Har tittat på Sex and City filmen (för säkert 7e gången) och jag vet inte om jag är extra känslig för att jag är sjuk eller vad, men jag kunde inte sluta gråta. Jag älskar att gråta, vet inte varför men kan bero på att när jag var yngre så visade jag nästan aldrig mina känslor, höll alltid tillbaka och spelade tuff.

Detta har lett till att jag nuförtiden gråter för ALLT. Till nästan varenda Film, tvserie, till musik, som sagt..till allt.
Sicken jävla Crybaby man är.

Boholm och Forsman, fuck I miss you.


Kommentarer
Postat av: broder

Så börja jag oxå när problem med sköldskörteln man blev mer känslig...

KOLLA UPP DIN HÄLSA......KRAAAAAAAAAAAAAAM

LOVE YA

2009-01-12 @ 11:01:31
Postat av: Cattis

Det går ju underbart med Graviditeten..

Fan vi har en massa "konstnärer" i min familj, syskonen tecknar, och morsan målar. Och det är tydligt när de inte gör det som tillfredställar deras hjärnor, dvs teckna eller måla osv.. haha lycka till

2009-01-12 @ 14:10:18
URL: http://tuesillevir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0