Top Model 11

Satt och kollade på nya omgången av ANTM förut med Harry och Valle, finns en del tjejer med bra potential och sen finns det dom som verkar ha ramlat ner för ett "Uglytree" och träffat varje gren. Helt seriöst alltså, tjejen som åkte ut idag (Thank god) Nikeysha måste vara en av de fulaste tjejerna jag någonsin har sett, fick nästan en chock över att hon fick stanna kvar förra veckan. Okej för att modeller ska se "udda" ut ibland, men kom igen. Samma gäller Isis, den kvinnan/mannen/detet  är också helt galet ful. Jisses.
Nikeysha

Urk!

Annars är ANTM lika bra som vanligt, Tyra är helt galet snygg denna säsong, gillar nya frisyren skarpt och DAMN vilken kropp hon har. Hon är riktigt ögongodis! Självklart har jag skaffat mig en favorit för denna säsong, gillar faktiskt några stycken men enda klara favoriten är McKey. Vem är er favorit? Vem gillar ni minst?

McKey


Kommentarer
Postat av: broder

De ju sjuk smalaaaaaaaaaaaa blääääää räcker ej med snyggt ansikte...

Lagom bra som hon i Mirrors ....hihhi o exotiskt

2009-01-13 @ 23:32:49
Postat av: Sara

Måste nog säga att Elina är min favorit hittills!

2009-01-14 @ 11:07:56
URL: http://fagottrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0