Trevlig helg?

Ja den började sannerligen bra iallafall, slutade kl 7 imorse och redan 07.20 var jag innanför dörren, så jävla värt istället för att åka kommunalt.Kom som sagt hem och kom på att jag fanimig nog har en gammal halvfungerande nokialaddare någonstans. Hittade den direkt och fick igång min fina telefon. Finally! Känner mig helt naken när jag inte har mobilen till hands.

Har precis kikat färdigt på filmen Hostage med den überheta Bruce Willis *yummie*, filmen är bra som fan, lite oväntade vändningar och inte så förutsägbar som många andra inom denna genre. Två tummar upp!
Nu blir det en dusch och sen lite Simpsons & Family guy.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: josefin

tjohooo

2009-01-30 @ 10:19:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0