Back in Stockholm

Då var man hemma i sin sköna säng igen, efter en helt galen och underbar helg i Umeå, det var fan så man inte ville åka hem igen. Resan hem var dock det värsta jag varit med om. 10 timmar utan stopp, vilket innebar 10 timmar utan toalett, lite jobbigt när man blev kissnödig redan efter 3 timmar.

Fick hålla mig i 7 timmar, snacka om att de var jobbigt, kunde inte dricka vatten och hostade som en idiot. Vi satt även och halv hungrade ihjäl eftersom det inte blev något matstopp som vi hade räknat med, så när vi var framme i högdalen kl 22.40 rusade vi till grillen och köpte mat innan vi gick hem. det satt som det skulle i magen vill jag lova!

Nu har jag lagt in alla bilder och fått en massa bilder från bror, blir att lägga upp imorgon, är för slut i huvudet för det nu. Blev ju självklart sjuk under resan, är snorig och har dragit på mig en fetinghosta..så imorgon blir det att hålla sig varm och vara inne, måste bli piggare om jag xka orka jobba på torsdag.

Nu blir det filmtime och umgås lite med Harrie o Forsman!

lite bilder från hemresan:

Forsman & Jag hade jättekul i bussen...not


Sexy Ladies & UMEÅ busstation


Vackra Norrland...

Ö-Vik..Modos hemort.....och kanske Hudiksvall...


Utsikt från Höga Kusten Bron...

Som sagt...mer pics imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0