Club K

Igår drog vi alltså på Gayklubb för första gången, men absolut inte sista gången! Satans va kul vi hade, lite trist däremot att det inte var så mycket folk, men det gick iallafall. Vi valde iallafall att gå till Catelin i gamla stan, lagom stort och mysigt, hyfsad musik och världens godaste Ragnar (drinken alltså!), så dit lär vi gå igen. Snart också.

Träffade flera härliga figurer, bla annat en gaykille som jag blev helt kär i. Tydligen är jag världens största (på alla sätt) faghag, enligt Harrie iallafall. Haha. Men det stämmer nog. ♥

Lite kul att vissa av oss fick ragg, eller ja att vissa tokhånglade upp varsin vrålhet brud. Gosh, fanns mycket fint att titta på där vill jag lova. Kändes kul att gå till ett ställe där folk inte dömde en, inte öppet iallafall, utan istället var pratglada, sjukt trevliga och alla var verkligen där för att vara kul. Gayklubbar is the shit!


Boholm njuter av sin Öl, Tokful bild på mig (men den bjuder jag på) & toksöta Hannes

Boholm on the dancefloor, Forsman & Simon
Boholm & Hannes, en Posande Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0