En tripp till Mamsen?

Nu är det dags för mig och lämna jobbet, natten har gått hyfsat bra iallafall men det har ringt jävligt mycket. Pratade precis med morsan i telefon och jag funderar på att åka ner till Kristinehamn och hälsa på veckan efter jag fyller år. Syrran e ju fortfarande ledig och och hon fyller år i samma veva, då kan vi ju fira oss båda två. Sen har jag inte sett Morsan och Mormor sen...öhm.. ...? *letar febrilt i bloggen*....
Strax efter nyår var jag tydligen där, haha, där ser man. Tur att jag bloggar, annars skulle jag inte ha en aning om vad jag har gjort med min tid.

Iallafall, Kristinehamn, to go or not to go, thats the question.
Nu gittar jag till Vivo o köper tonfisk sen är det sängen hela dagen.

TTYL fuckers!


Bild på min gamla gymnasieskola i Kristinehamn...här spenderade man 3 år av sitt liv.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: hahahah jo så är det alltid serrö ;D

2009-07-27 @ 02:18:37
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0