Förfest i Highvalley

Just nu:

Boholm byter om
Harry sminkar sig
Forsman pimplar vin
Jag bloggar & dricker vin

Det vankas alltså förfest i Högdalen. Äntligen är vi fyra brudar samlade igen. Helt underbart att ha Boholm vid min sida igen, utan dig gumman är jag inte komplett. Har varit mycket brudsnack om män och deras fel under eftermiddagen, alltid lika kul. haha.

Nu ska vi fortsätta dricka, snart kommer Erik förbi och säger hej och vid 21-tiden drar vi in mot Gamla stan. Blir Club K ikväll, om det skulle suga där drar vi vidare mot Xplore. Gayklubb är det som gäller iallafall.
Ska möta upp Fagottrion i stan också så ikväll blir vi ett gäng på 7 brudar, sjukt kul!

Hoppas på att C hör av sig sen också, men det märks. Kul ska jag ha iallafall.
SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0