Fullmåne?

Nån som vet om det är fullmåne ikväll, annars är det något annat skumt på gång. Har suttit på jobbet (tog ett extra pass inatt) i snart 2 timmar och nästan varenda jävle som ringt har varit otrevlig. Helt stört, folk lägger på i örat, säger att vi kan dra åt helvete, försöker med patetiska busringningar och en massa annat. Jag blir ju förbannad!

Hoppas inte resten av natten fortsätter såhär, har sällskap fram till 02, sen sitter jag själv. Skulle slutat 07, men ska stanna till 08 eftersom chefen bad mig. Bra med en extra timme. Behöver alla pengar jag kan få..på tal om det, undra när jag får min födelsedagspresent av farsan...

bara 15 dagar kvar nu tills jag fyller år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0