Hela natten Lång

Idag åkte lillsyrran hem, 13.30 gick bussen och Forsman följde med in och vinkade av henne. Efter det begv vi oss till centrum och käkade lite glass, köpte mat på ica, möss till ormarna och lite frukt på Högdalstorget.

Vi drog hem och käkade en stooor Ceasarsallad innan det var dags för tvärrstugan. 5 maskiner senare så var vi äntligen klara och uppe i lägenheten. Själv är jag heeelt slut av värmen och kastar mig på sängen. Forsman, dårpippin, sätter igång och städar mitt rum. Inte bara det men rensa bort massa skit, fixa min garderob och satte upp mina gardiner igen.
THANK YOU BABY. Blir en lång natt, men inge sova inte, ska fan åka 10 timmar buss imorgon ju.

Kvar att göra innan vi drar kl 07:
-Packa ner allt
-Göra mackor
-Frysa in vatten (gött å ha på bussen)
- Ladda MP3
-Ladda mobil
-Fixa Naglar
-Duscha
-Färga Hår
-Be Harrie klippa mina toppar....minst!
-Smörja in min sönderbrända rygg/axlar och vader...

Hahaha..RÅSTADE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0