HIMYM

Hej hopp!

Har precis dragit i mig en ordentlig frukost bestående av ostmacka, smultronyougurt och kall Oboy. Satt som ett smäck. Har legatt och dragit mig i sängen och tittat på några avsnitt av HIMYM, har både säsong 3 och 4 på datorn ju. Det är fan den bästa komedisserien sen Vänner, just för att det inte bara är skämt hela tiden utan en jävla massa vänskap och lite kärlek. Riktigt bra är den iallafall, hoppas nu bara att dom börjar med en 5e säsong, man vi vill ju få veta vem som är ungarnas morsa...



ska snart släpa mig ut i vardagsrummet, titta på Våra Bästa År (ja, jag vet att det är ett kärringprogram) och väcka Harrie. Sen blir det att ta itu med disken och styra upp mitt rum lite eftersom Harries morsa och man kommer på besök senare, vill ju inte att det ska se förjävligt ut då. Måste nog vila lite i eftermiddag också så jag orkar med kvällen, vad som händer då? det får ni veta snart....*trumvirvel*


Hittade en bild med min gamla ring i näsan..ohlord vad stor den var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0