I sanningens ögonblick

Strax dags att avsluta sista jobbpasset och halta mig hem mot min säng. Ska bli skönt och få vila lite. Tänkte se klart på första säsongen av Samantha Who? som jag tankat ner, riktigt bra serie, tack för tipset Marcus! Efter den blir det kanske en film innan jag somnar, får se hur trött jag e, känner mig faktiskt riktigt pigg, för en gångs skull. Haha.

Har spenderat morgonen med att glo på 5ans webbtv, blev "I sanningen Ögonblick", alltid kul och se andras hemligheter komma fram. Nej men seriöst, det är nog fan ett program jag skulle kunna vara med i, jag menar vad ska man skämmas över, jag har då fan inga lik i garderoben. Iallafall inte som mina vänner inte vet om.

Visst, kanske inte så kul om morsan skulle sitta där, men finns nog inget som hon skulle sura till för, inte ordentligt iallafall. Tänk att bara sitta å svara på lite frågor och få cash. Kanske något att fundera på? *hmmm*

Nej nu är det dags och packa ihop och dra. Har lindat om min stackars fot, men fan vad det värker, så kommer gå lååångsamt hemåt. (inte för att jag springer annars, men ändå)

Ciao gott folk. ♥


Undra om han är så ärlig själv den där Gårdinger...

Kommentarer
Postat av: Hang - designar bloggar

Haha, det har jag också undrat många gånger om pontus ! ;D

2009-07-12 @ 19:23:38
URL: http://designedbyhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0