Im so Happy!!

Kom nyss hem, har tagit en dusch och kastat in kyckling i ugnen. Är förbannat hungrig nu. Blir iallafall klyftpotatis, kyckling, stekta kantareller och bea-sås. Finfina grejer.

Gick iallafall bra hos läkaren, tog inte mer än 5 minuter sen hade jag ett papper i handen och blev skickad till labbet. Väl där så sa labb-tjejen att jag fick komma tillbaka imorgon och göra proven eftersom jag måste fasta i 12 timmar innan. så efter 8-9 tiden ikväll får jag bara dricka vatten. Proverna tar jag direkt efter jobbet imorgonbitti tänkte jag.

Läkaren då? Jo vi pratade om min situation och han förstod att en remiss är det vettiga att göra, så den skulle han skicka iväg. Alltså är bollen i rullning, jag fick min remiss, som jag hoppats på, nu ska man bara får vänta på operationstid och innan dess lite info-möten och sånt. Hoppas bara inte väntetiden är för lång, vill ha det avklarat såfort som möjligt så man får börja "sitt nya liv", är iallafall överlycklig just nu.

Men nu ska jag fixa maten och till den blir det film.
TTYL


Kommentarer
Postat av: Anonym

MIn vackra syster ...Jippi nya livet o piggare bli o orka mer..hoppas de går fort att det fattar dessto tidigare dessto bättre...

KRamissssssssssssssssss

2009-07-30 @ 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0