Jag är Tjock, INTE dum i huvudet.

Ovanligt mycket skumt folk som ringer nu, man kan ju bli mörkrädd för mindre. Slipper sitta helt själv iallafall, har numer sällskap fram till 02 på torsdagarna. Hoppas det bara är något mina chefer komemr fortsätta med, för efter två är det rätt lugnt. Får se va man ska underhålla sig med inatt då, lär bli senaste avsnittet av Paris Hilton´s BFF (I know, but I´m Hooked!!) Löjligt kul att titta på.

Baksmällan gick över rätt bra förut iallafall, jag och Forsman fixade bakfyllemat från Stureby Pizzeria, helt ok pizzor faktiskt. Däremot så har jag käkat pizza 3 gånger nu på kort tid så jag är sjukt trött på det! Iofs har jag lovat mig själv att unna mig VAD JAG ÄN VILL HA denna månad, för den 30 Juli ska jag till läkaren och då ska vi försöka göra upp någon plan. Hoppas bara jag kommer till en bra läkare, någon som är förstående och inte otrevlig (som man stött på förr). Okej jag är tjock, men INTE dum i huvudet.

Anyways, längtar nästan dit för att få ta tag i allt och kanske se ljusare (och lättare) på tillvaron!
Tack iallafall Bror, Forsman & Harry för att ni pushat mig. :D


Kommentarer
Postat av: broder

Ja äntligen tagit dig i förnuft..TACK själv

Hoppas verkligen allt börjar gasa framåt nu när du ser Harrie göra o följa hennes gång ..så bägge samtidigt lätta o allt enklare:)

Kramis love ya

2009-07-17 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0