NU DRAR VI..WOOOHOO

Klart som korvspad att vi somnade, men gjorde inget eftersom vi hann klart ändå.
Nu ska jag bara kasta på mig klänningen och så drar vi mot tunnelbanan, ska bli så sjukt kul, men yikes vilken resfeber jag har. JA, man kan ha det trots att man inte ska till Thailand.

10 timmar buss har jag aldrig testat förr, men det ska nog gå.
Ikväll blir det nog äta gott o umgås, imorgon blir det fest.
Datorn stannar hemma så i värsta fall uppdaterar jag inte förrän på Måndag!

TJIPP OCH HEJ!!
HA EN UNDERBAR HELG, FÖR DET SKA VI.

See you in UMEÅ bitches. haha.
pöss ♥


Kommentarer
Postat av: broder

hahaha UMEÅ RULES:::::JA VI SKA HA DE GOTT

ska marinera ÄLGFILén nu:) o grillpotatissallad..

ska bara se vart grilla...ser ut som HAVET

2009-07-03 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0