Otrevliga Människor

Vettetusan vad det var för fel på folk inatt, men säker 90% (utan överdrift) av dem som ringde var otrevliga...tillslut var man påväg att få psykbryt! Tur att jag kan kontrollera mig bättre än jag kunde för några år sen då hade jag aldrig pallat detta jobb.

Har sysslesatt mig genom att sitta och spela halva natten, galet beroendeframkallande, tur att det inte är riktiga cash det handlar om, sen har jag såklart kolla på några avsnitt av the City....

Nu har chefen kommit in och avlöst mig i allafall så nu ska jag kila hemåt. Ska se om jag får liv i Harrie sen oxå, den könan ska ju på kryssning idag igen, denna gång med sin farsa och söta lillasyster. Jag är inte alls avundsjuk!!

Nej, nu drar jag.
TTYL


Haha, bilden är från 31 Maj 2008, hitta den i Maddes bilddagbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0