Out with the old

Var som sagt på Globen en sväng, men de var inte så mycket och se. Förutom en jevla massa avklädda fjortisar som strök omkring. Vissa föräldrar borde skämmar över hur dom släpper ut sina barn. Såg bla 4 småtjejer i varsitt svart linne, höga skor och små jeansshorts. Sen var dom inte mer än typ 13-14 år, det är fan äckligt. Vi lessnade alltså rätt fort och hoppade in på Röda Kvarnen och käkade tokgod pizza innan vi begav oss hem.

Ahh, Bussola..

Väl hemma så plockade jag iordning Valles sista saker sen bar vi ut allt på gården och satte oss i skuggan ett tag. Hon var bara snabbt förbi med sin syster och hämta allt, lite akward stämning i luften.

Anyways, känns skönt att de bara me mitt skräp som fyller upp mitt rum. Forsman ska få hjälpa mig att städa det imorgon, så att de blir fint igen. Orkar inte städa det nu, helt slut i foten. Så får va försiktig med den, för imorgon blir det utgång äntligen!

Hoppas jag får med Fagottrion ut bara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0