På plats Södertälje - Finally

Nu ligger jag i Boholms säng, vi skriver på varsin dator och är allmänt sociala. Hahaha. Strax styra upp något att äta, blodsockret är i bott känner jag.

Hamnade lite fel när jag skulle hit. Kom till centrum precis när liljeholmsbussen kom så jag bara kastade mig in. Grejen var bara att ja hade satt mig på 165an istället för 167an. Detta gjorde att jag inte alls kom till Älvsjö utan fick kliva av i Liljeholmen. Stod där som en idiot och undrade hur i helvete kommer jag till älvsjö, var tvungen att leka turist och fråga. Tillsist hamnade jag iallafall på tvärbanan till Årstaberg, därifrån gick pendeln direkt till S-tälje. Lite omväg men jag kom ju fram.

Väl framme mötte jag Boholm och lämnade mina grejer hos henne, sen drog vi iväg till Willys och handla lite. Vi satt sedan ute på gården i 2 timmar och läste skvallertidningar, käkade päronsplitt och tjöta. Hennes polare Robban och hans söööta hund Chiva kom förbi en sväng också. Trevligt Trevligt, får se om han hakar på den 5e när vi ska ut.

Nu ska vi fika käk!


Kommentarer
Postat av: Lina

var hur nyfiken du vill :) var det inte du som ville ha en bloggdesign förut förresten..? procasas kompis? :p



jag har köpt mössorna på nelly.se - 69 kr :) finns i en massa färger!

2009-07-29 @ 16:44:30
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0