This is a good day..

Efter jobbet i morse gled jag hemåt, orkade inte ta den sega bussen till gullmars så tog tuben hela vägen hem från odenplan. Gick mycket fortare, sparade säkert hela 20 min..haha. Jag klev in på Ica hemma i Högis inställd på att köpa jordgubbar och ceasarsallad, men när jag kom in där så vart jag inte sugen på det längre. Istället fixade jah en egengjord tonfisksallad, sjukt gott och köpte nektariner, perfekt att ha med till jobbet. Var längessen jag käkade tonfisk sist, men fan vad gott det är. Blir nog fan samma käk imorgon oxå!

Gött värre...

Väl hemma slängde jag ihop salladen och försökte få igång datorn, jag höll tummarna att det skulle funka och SE PÅ FAN, den funkade!! Ni kan ju tro att jag blev överlycklig. Tydligen hade jag kommit åt batteriet på undersidan igår eller något, behövde bara ta ut det och sätta i det igen så funkade allt som vanligt. Nästan pinsamt att jag inte tänkte på det igår. haha. Huvudsaken är ju att den funkar. Iallafall, la mig framför datorn med min sallad, samt ett stort glas Iste med persikosmak (galet gott på sommaren) och slog på filmen "Benjamin Button", hann dock inte se färdigt hela så jag ska göra det imorgon när jag kommer hem, den verkade ju helt ok iallafall.



Blev avbruten under filmtittandet av att Mcdreamy ringde, skönt och höra hans röst igen och denna gång pratade vi i över en timme! Blev ett rätt intensivt samtal, försöker ju guida honom när det gäller hans flickvän. Dom har en massa problem och helt ärligt förtjänar han bättre. Det är svårt det där med att vara vän med någon som man är så intresserad av. Skönt iallafall att han vet var jag står, ärlighet är alltid bäst! Längtar helt sjukt tills jag får träffa honom igen..♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska jag göra :) Du får hålla utkik till veckab :)

2009-07-26 @ 00:48:10
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0