TTYN



Ahh, nu slutar mitt skift, känns bra och inte är jag speciellt trött heller. Ska hem och banka på dörren, väcka Forsman som hon aldrig blivit väckt förut. Den könan har nämligen mina nycklar så det är bäst hon vaknar så jag får komma in. haha.

Eftersom jag nu sett alla avsnitt (som hittills visats i sverige) av PH new BFF så började jag koll på säsong 2. Nu vet jag ju även vem som vann säsong 1, lite spoiler men kan va kul och se klart den säsongen iallafall. Säsong 2 verkar ialalfall ännu mer galen, förväntar mig mer bitchfight och drama efter det jag sett hittills. Kan det bli bättre?

Paris Hitlon då, fan va hon e grym. Jag menar hur kan man inte älska den kvinnan? Snygg som stryk är hon också, inte bara utvändigt men för att hon har sånt självförtroende, tro mig sånt syns lång väg. Visst hon har varit skandaldrottning, men det har ju bara gett oss mer skvaller att läsa om.

Paris Hilton får fyra av fem toasters, full fart! (hahaha. Inside skämt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0