Tummen Upp

- Såg BlondinBella på bussen igår när jag åkte till jobbet, även fina folket åker kollektivtrafik, inte illa!

- Tropiska värmen är borta, iallafall temporärt. Jag vet, förlåt alla soldyrkande wannabe-läder-huds-människor men det är inte skönt med 30 gradig värme och luft som torkar ut insidan av en lungor.

- Har tagit tag i mig själv, bokat tid hos läkare, blir att gå dit på måndag, ska bli spännande!

- Ingen Taxiresa på två veckor nu..rekord nästan!

- Jag och Boholm pratar äntligen igen, lite konstigt nu i början, men hoppas det släpper snart. Har varit tomt utan henne.

- Harrie har fått sin operationstid, 090909, så jävla glad för hennes skull men samtidigt rädd. Vill inte att något går fel ju. Samt är jag lite avundsjuk, men bara i smyg...men min tid kommer hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0