Tystnad & Extrapass

Helvete va lugnt det är här hemma. Insåg att vi har haft gäster här i 1½ månad. Först var det Syrran, Marcus sen Forsman. Där emellan har Boholm, Beccis, Madde, Emanuell och Nanie sovit över här. Ni kan då förstå hur konstigt det kändes att vakna idag och bara Harrie var här. Allt är lugnt och tyst, känns väldigt tomt...saknar dig redan forsman.

Låter kanske löjligt men när jag är nära henne lever jag upp mycket mer. Jag känner mig gladare, när hon inte är nära känner jag mig inte lika hel. Är sjukt glad för dom vänner jag har, har hellre några få som jag verkligen litar på än 40 pers som jag bara är vän ytligt med...

Hmm, har vart en sjukt slapp dag, skönt att inte göra någonting alls, har varit så mycket på sista tiden så kändes hel ok att bara chilla idag. Blir nog ganska lugnt imorgon oxå men på onsdag ska jag jobba. Fick ett extrapass av chefen, 23-07, behövde verkligen det eftersom jag kommer få rätt dålig lön denna månad. Knappt jobbat alls ju.

Nu blir det CSI..
Ciao Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0