Allvarligt..

Får klockan gå så här segt? 12 timmar kvar och jag räknar fan minutrarna, nästan!
Jag, Lisa och Fredrik sitter och disskuterar hur livet som duva skulle vara, även om vi möjligtvis skulle kunna få böldpest via telefon och därigenom bli tvungna att gå ifrån jobbet. Det är nästan lockande..

Har så sjukt jävla tråkigt just nu, inte ringer det speciellt mycket heller, iofs tur det, orka snacka med massa fulla och glada människor som firar midsommar.

Pratade även nyss med Brorsan som var lite rund om fötterna och hade kul i Stärkesmark med en massa gamla vänner. Ohh jag vill också! Om två veckor du brorsan, då jävlar kommer jag och Forsman vända upp och ner på hela Umeå!
Längtar som in i helvete ju...

Det är den 19e idag, vilket innebär att om bara 10 dagar kommer Forsman upp, inte sett henne sen kryssningen i mars.. Det är fan inte bra att hon bor i Karlstad, flytta hit köna!

Måste även skicka en stooooooor Puss till Harrie som e så snäll att vara "barnvakt" åt lillsyrran när jag jobbar, what would I do without you?!


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Ojå, de låter ju inte så roligt :/ Men de e mkt pengar att joba stor helg! :p Hoppas du får en trevlig kväll anyways! :D

2009-06-19 @ 21:14:31
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: Emma

Yes please, vänd upp och ner på Umeå, det behövs minsann! =)

2009-06-19 @ 23:56:47
URL: http://ebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0