Bloggpaus o Filmmys

Har ju haft systeryster här sen i lördags så inte blivit så mkt tid över till datorn. I söndags när jag o syrran kom från mitt jobb var jag helt slut. Blev en god frukost sen tvärdäckade jag! Sov i evigheter, tur att Harrie kunde hålla syrran sällskap. Thank you!

Igår var det dags för nya tag, trodde jag, grått och trist ute, lite små regn och kallt gjorde inte att man kände sig manad att hitta på något kul. Lägg då till en fruktansvärd smärta i ryggen, hade svårt att stå upp tom vid vissa tillfällen, jobbstolarna pajar verkligen ryggen.
Blev iallafall en riktigt mysig film dag, med filmer som:

- Bondgården
- Andra Sidan Häcken
- Bortspolad
- Rec (sjuk spansk skräck)

Den sista ville syrran se för att verka tuff, men redan när allt otäcka började hända så gömde hon sig undder täcket och vägrade titta om vi inte berättade exakt vad som skulle hända. HAHA, tur att hon inte blivit för skadad av filmvåldet än.

Nu ska vi ut i solen. Puss o Hej ♥

Snygg pose syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0