Chillax

Ibland älskar jag mitt jobb, inatt har jag fått samtal från ett helt gäng härliga och TREVLIGA människor runt om i landet.
Samt kul att många blir så tacksamma att man hjälper dom istället för vissa andra som bara lägger på i örat på en eller fnyser "skyyyynda då för i helvete ", tro mig, sånna samtal är vanliga.

Fattar inte varför folk ska stressa så, säger man vad man söker lugnt och sansat så går det mycket fortare än om man mumlar eller pratar-så-fort-att-ingen-kan-höra-vad-man-säger. CHILLAX PEOPLE!

Nu har jag iallafall slutat för natten, ska dra mig hemåt till min säng och se klart "The Notebook", råkade ju somna igår, skräll eller hur?

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0