En Lång helg..

Minst sagt, nu är det lite drygt 1 timme tills jag slutar sen blir det raka spåret hem och kasta sig i säng.
Kl 17 ska jag vara på jobbet igen och göra mitt hittills längsta pass på 15 timmar. Kommer bli en låååååång natt känner jag på mig. Slutar alltså kl 08 imorgon bitti, då är det hem som gäller och kl 20 börjar jag återigen jobba, i 12 timmar.

Kommer vara helt död på söndag känner jag på mig redan nu, får hålla tummarna att det inte blir en massa busringningar eller systemkrascher samt att vi har bra med personal.

*hålla tummarna*
Nu blir det nog Erik och Mackan sista timmen. ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

vi har ju i alla fall varandra ikväll. vilken tröst! :D

2009-06-19 @ 13:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0