Min Bror

Känner mig rastlös, behöver bort ett tag, längtar som fan till Umeåresan, se något nytt, få umgås med min älskade Tess och få träffa min überbraiga bror. Inte sett honom på typ två år, helt sjukt. Saknar honom som fan, han har alltid varit min förebild i livet, när jag var liten trodde jag han var superman. På senare år har jag insett att han är precis lika mänsklig som oss andra, med problem och många misstag i bagaget, men det har gjort honom till den underbara människa han är idag!

I våran väldigt splittrade familj så har det alltid varit han och jag, mot världen. Även om vi har mycket olika åsikter och har tjafsat en hel del så är han den i familjen som står mig närmast.

Den 3e Juli ses vi igen, Can´t wait! ♥



Kommentarer
Postat av: broder

Betyder sååååååååååå mycket ...

TAckkkkkkkkkkk syster yster...



du bäst med...

MM mycket bagage men mycket bättre nuuuuu

lever livet i umeå...ska bli en askul helg med er:)

2009-06-02 @ 23:59:24
Postat av: jennifer

nej ska du flytta :( vrf inte bo kvar med harry då kommer jag inte se henne mkt :(( kram jennifer

2009-06-08 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0