Min Helg; Lördag

Jag var ju som sagt ledig i helgen, var rätt skönt att kunna göra något annat än att sitta i telefon. I fredags så skulle vi grilla lite här hemma, blev Jag, Harry, Frida, Beccis, Simon och till slut mr Mcdreamy. Ja han kom hit! *hurra*

Vid lunch drog jag och Frida till Centrum, handlade kol, massa kött och tillbehör som kunde va bra och ha, fick även sticka in på Expert och köpa ny laddare till mobilen eftersom min spårlöst försvunnit, heeeeeeelt sjukt.
Iallafall, vi drog igång grillen, satt och tjöta och hade allmänt trevligt.

Mumsiga Grillspett, sallad o Tzatziki..MUMS

Vid 17tiden ringde Mcdreamy och sa att han var påväg, tro fan att jag blev nervös. Skyndade in och kletade på lite smink och Bytte om, man ville ju känna sig lite snygg iallafall. Sen dök han upp, somrigt brun och alldelles alldelles underbar.

Det är svårt att vara så nära en människa när allt man kan tänka på är att man vill kyssa honom, men man vet att man vet att man inte får. Iallafall, tänker som sagt inte sukta efter honom, så länge jag är singel tänker jag leva livet.
Det gör jag väl ändå rätt i? Han gick vid halv 9 tiden..då började vi andra kolla på film.

 Sen ringde E som var uppe i Sthlm över helgen, så han kom över vid midnatt och hälsa på. Blev en massa prat och skratt långt in på småtimmarna innan både han och jag somnade. Tok mysig är han!

En riktigt bra Lördag måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0