Mitt i natten

Medns vi kollade på film igår så började jag messa med Polly. (Det får bli Js nya smeknamn) Iallafall, han var lika varm som jag och frågade om jag skulle med och bada, efter lite fundering, det var ju ändå Forsmans första natt här, så bad jag honom hämta mig när filmen var slut.

00.10 stod han utanför och vi åkte iväg i hans söta lilla röda bil ut mot Älta.

Väl där tog det inte många sekunder innan vi var i vattnet och det var fan inte kallt! Det var ju betydligt varmare i vattnet än i luften, vilket gjorde att det blev kallt iallafall efter en stund. Men iallafall, vi var helt ensamma, bara skog omkring oss och solen i horisonten, jättevackert och mysigt att stå i vattnet och kyssas...

Han är alltid lika mysig och vara med, hoppas på och bada många mer gånger i sommar. ;)


Kommentarer
Postat av: ad

Jessica du gör mig förvirrad med alla dina karlar. Är denna chokladpralin samma som hamburgermannen, eller är han ny i gemet?

2009-06-30 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0