Mot Sängen!

Nu bär det strax av hemmåt, men behöver inte sätta mig på nån buss idag utan söta lilla J kommer förbi och hämtar upp mig. Han har också jobbat natt och vi slutar samtidigt. Härligt värre. Gött att få åka bil hem, sen med riktigt söt chaufför, kan knappast bli bättre.

Bäst att fixa på lite smink, ser toksliten ut just nu och vill ju inte skrämma ihjäl honom.
Väl hemma så tror jag att jag kommer däcka direkt, möjligen se klart 'Barnhemmet' men sen är det sovtime. Ska bli otroligt skönt att få sova och veta att man är ledig tills torsdag!

Nu ska jag fixa mig, så man kanske får sig en morgonkyss eller två..♥
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack allt är underbart..

2009-06-21 @ 15:18:41
URL: http://tuesillevir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0