Summerjam

Nu är jag tillbaka efter en seg jobbhelg, visst går tiden så mycket mer långsamt nät man väntar på något?
Idag är det iallafall måndag och min underbara Forsman kommer i eftermiddag. Ska möta henne runt halv 5, inte helt säker på tiden än, men det hinns.

Inte bara att hon kommer, fick samtal från Mcdreamy imorse, han väckte mig 07.55... han ville ses idag. Så han skulle dyka upp efter lunch nångång, så måste kasta mig i duschen strax och fixa något att ha på mig. Vill ju känna mig lite fin om jag ska träffa honom...
Och att han ska tycka att ja ser lite somrig och fin ut såklart!

By the way, Ville, om du läser detta.
hör av dig till mig, det är viktigt som fan. ♥


Kommentarer
Postat av: Fridah

aaw najs, hoppas det går bra för dig :p

2009-06-29 @ 13:15:22
URL: http://fridahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0