Underbara Vänner

Ligger ensam hemma nu, har vart i centrum med Syrran och handlat lite mat + hämtat ut mitt Ellospaket. Lite finfina handdukar, lakan och nytt täcke, wunderbar! Min efterlängtade klänning var med i paketet oxå, hur söt som helst, så den piggade upp mig lite.

Har ju lovat syrran att hon ska få gå på Grönan men fick lite panik eftersom lönen var mycket sämre än väntat. Därav mitt tidigare inlägg idag, blev även orolig över Umeåresan eftersom den blir ganska dyr. Som tur är har jag världens gulligaste vänner. Får låna till tågresan av Forsman och Marcus fixar syrrans åkkort å sånt till grönan. Tack för att ni ställer upp!!

Anyways, ska återkomma till varför jag ligger hemma själv. Syrran var sjukt rastlös idag, som vanligt och det kliade nog i benen på dom andra också så dom bestämde sig för att dra till grönan idag. Så för en halvtimme sen drog Harrie, Beccis, Syrran och Marcus. Jättegulligt av er att ta hand om Syrran, Puss på er alla tre!!

Själv ska jag njuta av tystaden en stund. Fyra vuxna och en överenergisk unge i en lägenhet blir rätt mycket efter ett tag.
ahh, ljuva tystnad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0