Vänner?

Vet inte vad ditt problem är. Som du beter dig nu och har gjort den sista tiden gör man inte mot sina nära vänner. Jag kan också dissa, men inte på den här nivån.
Har jag gjort något för att förtjäna den kyla du ger ifrån dig, eller reste du bort och kom på att du inte vill vara min vän längre?

Jag sträcker ut min hand, jag säger att jag saknar dig och du reagerar knappt.
Trodde vi var bästa vänner?
Men så du vet så finns det andra som visar uppskattning, som visar att dom älskar mig.
Du betyder massor för mig det vet du och det har aldrig funnits ett tvivel på det, inte från mitt håll.

Men något har förändrats, säg bara vad det är.
Jag kan släppa dig, om det är det du vill, men du blir inte av med mig hur lätt som helst.
Vi har gått igenom för mycket för det.

Jag finns kvar, men jag tänker inte jaga dig.
Jag älskar dig, det gör jag verkligen. ♥
Men just nu gör du mig bara fundersam och jävligt ledsen.
Du vet vem du är, namn behövs inte.



Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första, hur mycket ringer du mig?

För det andra, hur många gånger har du hälsat på mig? Tänk på hur mycket jag ringer och har åkt fram och tillbaka till dig. Jag försökte ringa dig häromdagen, vi skulle väll grilla. Men var det någon som ringde till mig? NEJ, så intresserade var ni av att jag skulle komma. Så fort jag ringer så svarar du antingen inte eller så är du upptagen med något när jag pratar med dig så du inte ens lyssnar på vad jag säger. Jag är skitledsen eftersom det bara är jag som ringer och åker till dig. Jag skiter i allt. Du verkar inte det minsta intresserad av att prata eller träffa mig, för då hade du ringt eller hälsat på.

2009-06-03 @ 02:42:38
Postat av: Nina Kartal

oj :D



såg den direktsänt på internet och la upp på bloggen så fort den kom till youtube (2 minuter senare hehe) :D



frågestund i min blogg till 21.00 ikväll! ställ en fråga, svarar på nästan allt :) FRÅGA PÅ :D!

2009-06-03 @ 20:39:43
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0