Kryssningen närmar sig

Sista jobbpasset för denna helg nu, ska bli skön att vara ledig. Nästa vecka ska jag jobba extra under onsdag natt och mitt vanliga Torsdagspass och efter det är jag ledig. Har ju tagit ledig fredag/lördag pga av våran kryssning.
Har längtat som en dåre som ni nog kan förstå, behöver verkligen komma bort, få vara lite "wild and crazy" och bara umgås med mina älskade vänner.

Vet hur det brukar bli på våra kryssningar, någon däckar lite tidigt, nån hittar ragg, någon spyr, någon ramlar och slår sig..(höhö forsman), någon blir alldelles för full och någon springer omkring på däck utan skor och dansar till Lady Gaga´s "Just Dance"..


Och jag lovar dig Boholm, denna gång ska jag INTE leka Norsk dukumentärfilmare.....

Kommentarer
Postat av: THE ONE AND ONLY

Hahahahaha ÅSLÅ!!!!!!!

2009-03-22 @ 03:21:17
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0