Lördagmorgon

Snusfri: 4dygn & 12h

Sitter på jobbet nu, en timme kvar tills jag får åka hem.
Har varit en sjuhelsikes natt, många dårar som ringt, blev lack som fan ett tag och ville bara skrika och vara otrevlig tillbaka. Tur att jag kan kontrollera mig ibland iallafall, blir ju inte bättre utan snus.

Tack förresten till ni som kommenterat och önskat mig lycka till! Supergulligt.
Filmade en lite videoblogg nyss här på jobbet, kaaaaanske lägger upp den sen, om jag orkar.

Ska iallfall börja skärpa mig med bloggningen, så ni vet!
Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: broder

Lugnt 4 dar utan fint fint..kommer bättre humör KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAm

skål hehehe med Heinken 3.5 65 cl den är MUMS

2009-03-07 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0