Ni tror ni känner mig...

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter:
Jessica
Smeknamn:
Jessie, Syrran, Charlie, Glitter
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Det varierar..

Beroende av: Inget nu när jag slutat snusa
Vem behöver du mest just nu: Mina vänner
Vad tror folk om dig? "Hon är tjock, hon är dumihuvudet"...fan va fel ni har
Stämmer det? Att jag är tjock? Fuck Yeah, men jag är även den ballaste bruden du kan träffa
Vad får du oftast komplimanger för? Mina Ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Säger vad jag tycker, behöver inte impa på någon
Hur imponerar man på dig? Kan bli imponerad av framgångsrika människor, som börjat på noll och nått deras mål
Brukar du skratta för dig själv? Klart, jag är ju hysteriskt rolig :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ring mig då :P"
Var bor du? Söder om Söder, gröna linjen is the shit
Trivs du där: Trivs som fan, inte lika hetsigt och galet mycket folk..
Äger du några converse: 1 par, eller nej, Slängde dom för Sickan kissade på dom :(
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit!
Brukar du bli för full: Ja, men väldigt sällan...Ikväll ska jag bli vill jag lova!
Vad har du för mobil operatör: Tele(h)nor
Är du allergisk i mot något: Gipsdamm och emokissar
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Fixa min ekonomi och njuta av livet
Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Jessica" om ja inte känner igen numret..annars är de mest "Tja Köna", "Aaa", eller "tjeeena"
Vem ringde du senast?  Valle
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon inte kunde sova
Antal timmar sömn inatt: Inga eftersom jag jobbar nattetid
Sov du ensam: Ja, på dagen .
Brukar du komma i tid: Nja... är tidsoptimist..
När mår du bra: När jag får skratta.
När blev du fotad senast: ja venne...
Hur känner du dig nu: PARTYSUGEN
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Fötter är äckliga
Vad saknar du: Sickan!!! Och en viss herre...
Hade du en bra kväll igår: Drog till jobbet, jättekul
Favoritdryck på morgonen: Oboy eller Juice
Rakar du benen: Ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika..antingen förmiddagen eller runt 02-04 tiden på natten.
Är du blyg? Oftast inte
Sysslar du med någon idrott: Yes, tränar för bloggolymics...
Vill du hellre ha mail än brev: Brev!!.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men typ förälskelse kanske..krävs mycket för att jag ska bli kär och kalla det kärlek.
Har du spytt offentligt: Ja, det har hänt, både på krogen, fest och kryssning, usch o fy
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex, hänga i killarnas omklädningrum för att höra vad dom pratar om, klia mig på pungen, ragga brudar och lukta svett.
Är du nöjd med ditt liv: Nej, den dagen man är nöjd med allt så har man inget att se fram emot.
Är du bortskämd: Verkligen inte
Vad gör du i morgon: KRYSSNING MED MASSA HÄRLIGA BRUDAR
Vad är det värsta du vet? Fjortisbrudar som snackar skit och viskar öppet..och småbarn..sorry men dom är äckliga. (få undantag)
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det blir en del, beror på vad jag gör.
Vad behöver du just nu? Få sluta mitt jobbpass, åka hem och fixa allt
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Sarah Jessica Parker
Vad längtar du till? Sommar. (Hoppas den inte blir föööör varm bara)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Dom bästa!
Vad använder du för shampoo? Olika..just nu L´Oréal Elvital Colorvive
Vad är det finaste du fått? Vet faktiskt inte..
En speciell dag du minns: När min lillsyrra föddes och jag kom till BB och fick se henne för första gången. stoltare 11åring har ni aldrig sett.
Hur gammal är du: 22, 23 i sommar.
Tycker du om någon just nu: Ja, tycker om många
Om fem månader: fyller jag år..
Du samlar på: Kramar? någon som bjussar på en
Gröna eller röda äppeln: Päron?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Forsman eller Boholm. (Harrie o Valle behöver ja ju inte ringa, dom finns ju på plats så att säga)
Gillar du golf: tråååååååååååk
Vilken tid gick du upp idag: 17.00 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: Under dagen ja..
Har du strumpor på dig nu: Ja. för en gångs skull...
Vad ska du göra ikväll: Åka med Amorella till Åbo
Är det okej att gråta: Ja, jag älskar att gråta, frigörande.
När grät du senast: Igår, när Sickan försvann.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala mina skulder, köpa en bil till morsan, ta körkort, Flyga till Farsan, köpa lägenhet kanske..drömma bör man annars dör man.
Bär du glasögon eller linser: Borde ha glasögon..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: slutar ju 7-8 på morgonen sen sover jag oftast mellan 12-17.
Har du piercing: Ja, en Septum
Vill du gifta dig: Inte säker, vet inte om jag tror på äktenskap
Vill du ha barn: Nej
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Ja, jag är nog rätt bra.
Gillar du att dansa: Ja, på fyllan :D
Är du flygrädd: Aldrig flugit (som jag kommer ihåg)
Hur vig är du: Inte alls...
Vad dricker du helst när du är törstig: Dricker typ 3 liter vatten om dan.
Vilken är din favoritglass: BJ Chunkey Monkey..men inte mycket som slår årets första Mjukglass i vårsolen.
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, hoppas på något iallafall, känns så bisarrt om detta är allt vi får.
Tycker du om sushi: Ja. I LOVE it
Vad äter du helst när du ser på film: Mat
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, Morsan i Sverige, farsan i Canada
Har du tandläkarskräck: Nej, men jag gillert inte heller
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattuggla
Vilken ögonfärg har du: Melerade
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har hänt.
Biter du på naglarna: Ibland,
Röker du: Hell no!
Hur ofta tränar/motionerar du: *host*
Senaste låt du hörde: PCD- I´m Done
Vad gör du på helgerna: Jobbar, Jobbar , Jobbar


Kommentarer
Postat av: broder

Du samla på Kramar....här har du 1000 till (=¨=)

2009-03-27 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0