Ont i ryggen

Snusfri: 2 dygn

Vaknade idag när Harry kom hem efter skolan, hade då sovit drygt 11 timmar. Härligt. Måste ha legat jävligt kontigt eller någor inatt för jag har ont i ryggen som fan.
Mår inte så bra, därför jag har bloggtorka som fan, kul att se att ni läser iallafall, men glöm inte kommentera, skriv vad som helst!

Just nu skjuter jag upp allt i mitt liv, orkar inte ta itu med något. Skulle ha städat och tvättat, men känner ingen ork alls. Tack för att ingen tjatar på mig, hade bara blivit grinig då. Ibland måste jag få ha sånna här dagar, där alla låter mig vara bara.
Imorgon är det jobb igen, ska bli intressant o jobba natt utan snus..
Måste nog köpa tuggummi eller nåt annat substitut.

Sorry för mitt gråa och bittra humör. det släpper snart, bara ni har lite tålamod med mig,
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0