Slap me Silly

Dålig på att uppdatera, har ju haft besök hemma då blir de inte grna att man ligger framför datorn och ugglar.
Har inte fixat in kryssningsbilderna än, men de kommer.

I lördags som sagt var det ju dags för EARTH HOUR, vi samlades i vardagsrummet, tände en massa ljus och hade trevligt värre. Frida o Harrie beställde pizza medans Jag, Forsman o Valle käkade Grekiskt från Grekiska Kolgrillsbaren, första gången jag käkat där och det var helt sjukt gott!

När Earth Hour var över drog vi igång en film och mumsa lite godis, tack Frida :D
Jag var trött som fan och somnade sött mitt i filmen, vaknade sen en stund och hann se 30 min av nästan film, sen somnade jag igen, kroppen var helt körd efter kryssningen.

Frida åkte hem på söndagen, bye bye babe, Hon var asskön! Brukar ha svårt med att lära känna nya brudar, kanske för att många tjejer är så bitchiga, men denna brutta smälte bra in i gänget så vi får hoppas att hon vågar hälsa på snart igen!

Idag fick jag vinka hejdå till Forsman, känns tomt att hon åkt men vi ska ses i Maj igen hoppas jag, då blir det födelsedagskryssning för Harrie!
Har iallafall haft en toppenhelg, kändes skönt och få umgås med sköna brudar och ha riktigt kul. I really needed it!

Nu ska jag fixa nåt o käka och se film.
Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Fridah

Tack själv, det var ju astrevligt :p

2009-03-31 @ 13:12:39
URL: http://fridahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0