Sugen på allt

Snusfri: 3dygn & 6h

Nu kommer sötsuget, eller snarare bara suget. Blir sugen på ALLT och inget, vill bara stoppa någonting under läppen. Varför skulle jag sluta snusa för? Det är ju så gott...mmmm...snuuuuuus..*Homer Simpson Dreggel*

Nej, skärpning nu. Första veckan är värst, det vet jag ju. Imorgon blir det in på ica och köpa substitut, tuggumin eller Extra Drops. Lisa hade köpt sånna förra helgen, typ Kaktus/hallon eller nåt, ruskigt goda. (OCH BRA FÖR TÄNDERNA...*colgate smile*)

Ska iallafall sluta deppa så jävligt, lättare sagt än gjort kanske. Känns iallafall som att kryssningen i månadsslutet kommer ge mig den energi och spark i arslet jag behöver. Saknar Forsman som fan också, hon fråga igår om ja inte kunde flytta hem till Karlstad, jag var sjukt nära på att säga ja.

2 till bitterheter att lägga på mitt berg av bitterhet.
- Slutspelet i Hockeyn började idag, utan MoDo....
-Metallicas konserter är i helgen och gissa vem som inte hade råd med biljett..yeey.

Fuck it.

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ojdå! Kämpa på med snuset! Jag slutade i juni förra året men har fortfarande suget kvar ännu, börja rök ist ;P Höhö

2009-03-06 @ 06:17:12
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Lina

kommer du på något till din design? ;)

2009-03-06 @ 11:20:30
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: broder

nu tror jag syster får tänka lite positivt!!!!!!

kom igen du har jobb o vänner...i storstan bor.

Vad gör a i tråkiga KD...lycka för forsman o mini

men boholm som flytta närmare dig då hahha

AJJaja....gå till läkare kolla hälsa o nu börja ditt NYA hälsosamma liv...SNUS är BLÄÄÄÄÄÄÄÄ o DYRT





älskar dig

2009-03-06 @ 13:09:32
Postat av: Sara

Vad duktig du är som håller på att sluta snusa! Borde joina dig men känner att jag varken har viljan eller orken, gah. Men du kan ju testa att köpa Onico om det känns ännu värre med snussuget? Det finns i alla fall någon variant som påminner en aning om snus... men extra drops kanske funkar det med. Tur att man jobbar med Lisa så pass ofta :D

2009-03-06 @ 19:00:20
URL: http://fagottrion.blogg.se/
Postat av: lisa

Är dom bra för tänderna? Se på fan!

Men jag tycker du är sjukt duktig som iaf försöker sluta snusa! &flera dagar utan - den går inte av för hackor!

Kör vi high five på vägen ut, respektive in, idag?

2009-03-07 @ 20:05:30
URL: http://fagottrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0