3 becomes 2

Tänker inte gå in på detaljer, men från och med idag blir vi två stycken hemma i lägenheten istället för tre som vi varit de senaste månaderna. Vi vet alla tre att detta är det bästa för oss, lets face it, tre väldigt olika brudar på en liten yta fungerar inte i längden. Sen finns det vissa andra bakomliggande problem, men som sagt inga detaljer behövs.

Ska faktiskt bli skönt att det bara blir jag och Harry igen. Eller ja, djuren också såklart. Kommer bli skönt att få lite Quality-time med min fina bleka finne till kombo, känns som vi behöver det.

Men men, nog snackat om det, har vart en lugn natt på jobbet och ska strax dra mig hemåt. Behöver hjälpa till och fixa en massa saker idag, sen behöver jag sova en sväng om jag ska orka jobba inatt igen.

Hur spenderar ni alla denna soliga Lördag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0