Äntligen!

Har varit frånvarande några dagar, jag vet. Mitt mobila bredband fuckar lite så ska förska fixa det snart. Till dess är jag bredbandslös, jättekul. Som tur är har Harrie också mobilt bredband så kunde låna det nu en snabbis för att blogga och kolla mailen.

Kollade mailen som sagt och hade 3 stycken från pappa. Kunde inte ringa han i måndags, har inte tillräckligt mycket pengar på mobilen så måste vänta på löning. Lagom jobbigt, han fick iallafall mitt nummer nu så förhoppningsvis kanske han kan ringa med.

Fick veta i ett av breven att gamla farmor har åkt in på ålderdomshem och tydligen är helt dement, sorgligt värre att hon inte känner ingen sina barn. Känns hemsk och veta att jag förmodligen aldrig kommer hinna träffa henne. :(

Ville bara att ni som läser skulle veta att jag inte övergett er, utan det är bara lite internetstrul.
Kommer ju blogga massor, eller iallafall en del i helgen när jag jobbar!

Är lite smått besviken på en viss person nu oxå, eller snarare undrar varför hon inte hör av sig...
speciellt när iallafall jag har saknat henne jättemycket...Du vet ju vart jag finns om du läser detta. ♥

Nu blir det frukost och Våra bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0