Bokat och Klart!

Sommarens resa är bokad, kanske blir fler småturer med en av dom är iallafall fixad.
Forsman har bokat hotellet så den 3-5 Juli är vi borta. Visst det blir bara en helg med lååååång resa men kul som fan ska det bli.

Ska bli jättekul att få åka iväg någonstans med min tös, har länge behövt göra något tillsammans men det bli aldrig av. Vi ska åka till UMEÅ och fira min underbara bror Jimmy som fyller år. Vilken ålder säger jag inte...men 25+ som han säger själv. Haha.

Vi kommer åka tåg från Sthlm till Sundsvall och därifrån ta bussen. Resan tar drygt 8 timmar, men det är det värt för man får se så mycket av vackra sommar-Sverige.

Nu håller vi tummarna att det bli fint väder då!
Umeå , here we come!


Brorsans fina vovve Amigo.... Och en vild bror på dansgolvet!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar; Hejhopp! Jag körde google translator. google.com. man klickar bara på "översätt sidan till engelska". lite svårt att förklara tyvärr :P

2009-05-10 @ 00:07:39
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: broder

gissa om man dansar heheheh...Amigo on the beach oxå..

vi ska grilla ÄLGSTEK o njuta med goda öl cider o danssssssssssss

2009-05-10 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0