Jobb Fredag

Sitter som vanligt på jobbet nu, var helt slut när jag kom hem. Tänkte börja kolla på Bourne-triologin men hann bara se drygt 40 min av första filmen innan jag tvärslocknade. Får bli att se fortsättningen imorgon tror jag.

Harrie drog iallafall iväg på skol-kryssningen förut, måste erkänna att jag blir lite avis, jag vill också ut på havet! Men hoppas hon har superkul iallafall. Imorgon ska jag iallafall iväg till Turhörnan och hämta ut nya mobilen, har fått brorsans gamla som är mindre och inte lika klumpig som min vanliga nokia. Tackar vi för.

Börjar fundera på vad jag ska köpa till Harrie i present också, hon fyller ju 22 nu snart. Tycker alltid det är lika jobbigt med presenter, måste nog försöka luska lite vad hon vill ha...
Nån som har något bra förslag?

Well, back to work!

Kommentarer
Postat av: broder

Finally siss hahah..sen skafaf 3 kortet ...skicka massa hej gratis osv..ringa gratis förutom öppningsavgift till fasta...



sitter ser på filmen LOSER...hah asån är jag



kram

2009-05-08 @ 23:49:49
Postat av: karola

presentkort??

2009-05-09 @ 01:18:26
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0