Känner mig naken

Nu är det då jobb-tider igen, lite skönt eftersom mitt internet hemma inte funkar. Utan det känner jag mig nästan lite naken. Inget bloggande, inget msn och inte slösurfande. Fast egetligen, inget av det spelar ju någon roll. Är det nåt viktigt så finns jag ju på telefon.

Om 10 min blir jag själv här, kommer bli tyst och trist. suck. Är galet sällskapssjuk, ändå har jag knappt sagt ett ord till nån på hela dagen. känner liksom inte för att prata, bara vara istället. Sånna stunder med forsman kan jag sakna helt sjukt mycket, bara sitta och glo på en film tillsammans, ingen säger ett ljud, man bara njuter av stunden typ.

Fan forsman, jag vill att det ska bli juli nu typ!!

Nu ska jag leta reta på ett par högtalare här...
Pössen!

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Vad jobbar du med? =)

2009-05-17 @ 20:00:18
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0