Kycklinggratäng och Drömmar...

Maten är på G nu, sen blir det kanske film och sova en liten stund. Ska vara på jobbet kl 23, hoppas det blir en lugn ondagsnatt.

Har haft superkonstiga drömmar dom senate dagarna. Drömde att jag ringde Boholm och hon berättade att hon inte alls saknade oss i Sverige utan att hon tänkte stanna i Spanien minst tills sommaren var över. har även drömt att R, söta lilla R, har dejtat min kusin i smyg. Därför han har varit så konstig mot mig. Usch, jag hatar drömmar som verkligen känns äkta för dom fuckar ju upp alla tankar man har..


Fan så jag saknar min pingla i Spanien..bara 6 dagar till hon kommer hem nu hoppas jag!
Hörs senare alla...

Kommentarer
Postat av: broder

Inget om snälla bror som gett dig en rosa mobil...

för du hade ingen....orka hämta ut i solen inte sitta inne se massa filmer

Kram ...



2009-05-06 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0