Mot nya äventyr?

Efter drygt 1½ år i Högdalen är det dags att sprida mina vingar igen. Ut mot nya äventyr helt enkelt, hoppas ju att man blir kvar i stockholm, men det beror ju på vad man hittar. Kanske fastnar jag för Umeå när jag är där? Kanske lockar Karlstad tillräckligt för att flytta tillbaka. Kanske är det nu jag ska skita i allt och dra till Farsan på obestämd tid...

31 Augusti blir min sista dag i lägenheten iallafall, jag och Harrie är för olika för att fortsätta bo ihop, förr eller senare skulle vi skada vår vänskap för djupt och det vill ingen av oss. Vi ska alltså separera, min köna och jag! Har gjort detta förr, när jag flyttade ifrån forsman, sjukt sorgligt, känns som när man gör slut med någon. Men det är det bästa för oss. Iallafall ska vi ha en sjuhelvetes sommar ihop!

Nån som har nys på en lägenhet? Hör av er för fan!!

Vart bär det av?

Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

men till Luleå, inte så ruskigt spännande stad :) Men jag finns ju här :D

2009-05-29 @ 09:15:04
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: broder

KARLSTAD----är nog bra för dig med Forsman o lillasyster nära..

Umeå finns jag ..

Men fixa jobba först o ställ dig i köer överallt på lägenheter :)



kramissssssssssss

2009-05-31 @ 00:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0