Tack Pappa!

Fick brev av Pappa igår, han sa på telefon att han hade skickat över en summa pengar, å jag kan fixa lite räkningar. Fick checken igår som sagt, trodde fan inte det var sant! Han räddade min sommar verkligen!

Han ringde i söndag igen,känns sjukt att kunna säga "Hi Daddy" i telefon, men det har verkligen gjort mig hur lycklig som helst. Han och hans sambo Callie åker iväg till Montreal nu i veckan, Farmors begravning är på söndag och på lördagen har dom minnesstund för min kusin Alex. En helg av sorg för min familj alltså, You are in my thoughts!

Tur att jag har saker att göra i helgen så jag inte kommer tänka på det där, till viss del kommer jag det såklart, men ändå.
Nu är det dags för en dusch, satans varmt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0