Torsdag

Ligger i sängen nu och har precis sett klart på en kass film, blir snart att hoppa in i duschen ska ju jobba ikväll som vanligt. Kanske skulle passa på att sova en stund till så jag inte är så trött inatt.

Mobilen är fortfarande inte igång, så ni vet. Ingen som har en Nokialaddare att låna ut? Det löser sig nog imorgon eller lördagmorgon, ska hämta ut en ny mobil som brorsan har skickat ner, förhoppningsvis funkar den laddaren till min tele. Ska även fundera på att gå över till 3 och då blir det till att använda mobilen jag fått av bror.

Blir inte mer ingtressant än så idag...
Nu ska jag leta upp min USB sladd och tanka lite musik till min MP3, kan jag inte snacka i tele under resan till o från jobbet så måste jag iallafall få ha lite skön musik.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: J

Haft en bra dag idag ?

2009-05-07 @ 18:59:16
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

hahah ja precis! Sa det till killen en gång men han vägrade tro på det haha :P åh tack va kul! :D

2009-05-07 @ 19:29:14
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0