2 år i Stockholm!

Kom på härromdagen att den 1 november firade jag två år i Stockholm! 2007 flyttade jag hit, efter 3 månader utan bostad så var jag äntligen på plats i storstan. Flyttade från kära karlstad sista Augusti och i väntan på att vi skulle få en lägenhet i stockholm så bodde jag 3 veckor i Hallstahammar hos ett "ex" och sen nere i skåne hos Valle och hennes dåvarande man.

Sen under mina två år i stockholm så har jag bott på 3 olika ställen, Värmdö, Högdalen och Märsta. Måste säga att jag trivs som fan i den här stan men ibland blir jag sjukt less på allt folk, därför är det skönt att inte bo "mitt i smeten". Förstår fortfarande inte hur folk här orkar stressa som dom gör, inte konstigt att de flesta stockholmarna se 5-10 år äldre ut än vad dom egentligen är. Man kan ju fan se 17åringar med påsar under ögonen, yikes. När jag var 17 satt jag hemma hos Forsman på helgerna och kollade på Allram Eest. Good Times!

Nu kom jag ifrån ämnet, men iallafall, Grattis till mig själv och mina två år i Estocolmo!




Stockholm i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0