Bad Romance...

J'ai ton amour ,Et je veux ton revenge, J'ai ton amour, I don’t wanna be friends.



Jag är helt fucking obsessed av GaGas nya låt, hon är ta mig fan ett musikaliskt geni, Vår generations Madonna. Skönt med en artist (!!) som skriver sin egen musik, har förmåga att ständigt överraska och kan sjunga fantastiskt live.

Ångrar mig grymt mycket att jag inte såg henne i somras, samt missade henne förra året på The Voice. Nästa gång hon kommer till Sverige så ska jag dit, det blir ett måste! Har tidigare sagt att jag inte är någon konsert människa, finns två undantag, Metallica och Coldplay (som jag missat två gånger var de senaste två åren...pinsamt..) men nu är alltså Lady GaGa med på min "must-see"-lista.

På tal om dom artisterna så har jag länge planerat att tatuera in en del av en låttext. Hittills har jag varit inne på Coldplay, men nu börjar jag tänka om. Ska fundera lite mer, blir inte tal om någon tatuering förrän jag fått göra operation, eftersom jag är rädd att den ska bli förstörd om jag går ner mkt i vikt...

Oj nu spårade inlägget ur lite... nog dags att fortsätta jobba...
Tjillevippen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0