Kryssningen Bokad!

Igår natt bokade vi Kryssning till Mariehamn, den 9e december drar vi ivägg 8 pers och det ska bli hur kul som Helst. Forsman och Boholm ska iväg på kryssninge imorgon också med en massa borlängebor, hoppas dom får svinkul.. själv längtar jag ihjäl mig till 9e december. Var lite oroliga första att vi inte skulle få tag i nåt folk eftersom det är onsdag och så nära inpå jul men båda hytterna blev fullbokade, hoppas nu bara att ingen bangar eller inte kommer med båten av olika anledningar.

Båtsällskapet blir förutom mig och Forsman; Boholm och Mr Sparkley, Lilie *hurra*, Mattis (en gammel polare från Malung som jag inte sett på flera år) och sen nykomlingarna Robin (hans blogg) och hans polare Fredrik. Ska bli sjukt kul med lite nytt folk och festa loss med, hoppas bara vi alla kommer överens och ingen åker överbord..haha.

Kan det inte bli 9e december nu, längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0